Saturday, September 28, 2013

Fashion Inspiratie

Ik kijk graag naar outfits van andere mensen. Op deze manier krijg ik inspiratie voor eigen outfits. Hiervoor kijk ik meestal op Lookbook. Het is voor mij soms wat lastig om leuke outfits te vinden naar mijn smaak, maar ze zijn er wel! Laten we kijken naar wat voorbeelden van outfits, die ik zelf ook zou dragen.

Deze is erg stoer, maar door de panty ook weer vrouwelijk.
De delen matchen goed bij elkaar en het laat je benen nog langer lijken dan ze zijn.

 
Simpel, maar leuk! Sowieso houd ik veel van chokers. 
 
Plateau creepers met over the knee socks, I love it!

 Deze outfit vond ik knap gezocht, ik zou zelf niet zo snel op gekomen zijn.
Toch vind ik het er superleuk uit zien!

En als laatste wat meer richting de punk
Het hoedje maar de outfit echt af. Ik zelf draag ook graag geruite rokjes.

Op dit moment heb ik een no buy periode. Door inspiratie te zoeken, krijg ik nieuwe ideeën voor het combineren van de kleding die ik in mijn kast heb liggen. Soms moet je gewoon even out of the box gaan denken en nieuwe dingen uitproberen! Binnenkort kunnen jullie weer een artikel verwachten met een outfit van mezelf.

Lots of love,
Floor Flawless

1 comment: