Sunday, September 29, 2013

My life on Instagram #11

De 2 weken zijn alweer voorbij. Dat betekend een nieuwe overzichtje van mijn Instagramfoto's van de afgelopen 2 weken. Ik heb voornamelijk Sander meedere keren gezien en me gericht op school, maar daarnaast ook andere dingen gedaan zoals de Country fair waar afgelopen maandag een verslag over te lezen was. Laten we gaan kijken naar de foto's!


Lekker ontspannen op de bank samen met Sander en ondertussen wat blogjes lezen. Ik had namelijk heel wat ongelezen posts op bloglovin, doordat ik een paar dagen niet zoveel gelezen had.


Mijn Anime statistieken zien er inmiddels al ietsje beter uit, maar het is nog steeds te weinig. Foei Floor! Gelukkig heeft Sander mij de episodes van .Hack//Roots. Op die manier heb ik geen gedoe met internet, aangezien ik afgelopen vrijdag problemen had met het bufferen.


Mijn uitzicht vanuit de trein, onderweg naar school. Het is best moeilijk om een regenboog op de foto te zetten zeg! Dat komt doordat ze zo snel vervagen.


Yaay, Lil Bub in de krant! (rechts boven) cuteness overload!


's avonds op weg naar huis samen met Sander. We waren op gesprek geweest bij een gastgezin. Hier vertel ik binnenkort meer over! Aangezien we nogal laat daar vandaan kwamen, belde ik mijn moeder of hij mocht blijven slapen. Het mocht, ondanks dat het een doordeweekse dag was!


Eindelijk begonnen met posts inplannen! Ik snap eindelijk wat iedereen er zo fijn aan vind, je hebt veel minder stress dan dat je op de dag zelf nog iets moet schrijven! Bovendien komt mijn artikel nu elke dag op hetzelfde tijdstip online, waardoor jullie, de lezers, ook meer zekerheid hebben of er wel iets online komt :)


Mijn standje bij de Country fair, puur als extra zakcentje. Helaas heb ik niet zoveel verkocht haha, maar alle kleine beetjes helpen natuurlijk! Klik hier voor het artikel over de Country fair


Jeugdsentiment! Hier werd ik vroeger uit voorgelezen en het blijft gewoon een leuk boek. Ik ben mijn boekenkast aan het uitpluizen, dus ik lees ook de kinderboeken om te kijken of ik ze wil houden.


Deze travel set kreeg ik van mijn zus als bedankje voor het helpen op de Country fair. Super lief! Hello Kitty is het toverwoord als iemand niet weet wat ie aan mij moet geven hihi ;)


Poriƫnstrips uittesten. Wat staat zo'n strip toch charmant! Klik hier voor de review


Verveling in de les en toen ik voor het raam ging staan leek het in de weerspiegeling deels dat ik juist voor het andere raam stond. Het komt helaas niet perfect over de foto, maar het ziet er nog steeds hilarisch uit.

Wat heb jij deze afgelopen 2 weken meegemaakt?

Lots of love,
Floor Flawless

1 comment:

  1. Leuke foto's! Ik vind het ook altijd fijner als ik artikels ingepland heb! (:

    ReplyDelete