Tuesday, August 13, 2013

Essence Snow Jam Oogschaduw & Jumbo duo eyepencil

Meedoen aan mijn winactie kan nog t/m donderdag a.s. klik hier om mee te doen!

Hi lovely peeps! <3
Als eerste wil ik jullie bedanken voor alle lieve reacties op het artikel van gisteren. Vanochtend mocht ik naar huis en moet het de komende dagen een beetje rustig aan doen.

Back to subject... Zoals jullie konden zien heb ik een tijdje geleden een pakketje ontvangen van mijn docent Engels en had beloofd de producten te reviewen. Vandaag begin ik met de producten van Essence. Dit zijn 2 producten uit de Snow Jam Limited Edtion van Essence, die helaas al een paar maanden niet meer verkrijgbaar is.


Het potje van de eyeshadow sorbet ziet er vrij luxe uit en past er goed bij de winterse sfeer (aangezien deze collectie in de winter verkrijgbaar was) Helaas kun je aan de buitenkant niet goed zien om wat voor kleur het gaat.


Het is een lichtblauwe, ijzige kleur in de nummer 02. Zoals je kunt zien is het een creamy oogschaduw. Ik hoop dat deze niet te snel uitdroogt, want ik heb laatst een paar uitgedroogde cream oogschaduws weg moeten doen. 


Als tweede kreeg ik een duo jumbo eyepencil. Met een blauw oogpotlood en witte highlighter. Ik wist eerst eigenlijk niet zo goed wat ik hier mee moest, maar toen ik ze ging swatchen dacht ik er gelijk heel anders over!


Links zie je de swatch van de oogschaduw. Op de foto is het helaas niet zo heel goed te zien, maar hij is heel shimmery en neigt eigenlijk meer naar wit/zilver dan lichtblauw. Daarnaast zie je de swatches van de duo pencil. Wat een prachtige kleuren! Ik ga deze producten zeker weten gebruiken in de wintermaanden!

Zoals ik al zei zijn deze producten niet meer verkrijgbaar, tenzij je het nog heel toevallig in de kortingsbak tegen komt, maar denk het bijna niet. Ik heb deze met mazzel via mijn docent gekregen. De schappen worden bij ons altijd geplunderd en dan zijn vaak de mooie producten al weg *sad face*

Heb jij producten van de Snow Jam collectie?

Lots of love,
Floor Flawless

1 comment: