Thursday, June 30, 2011

NOTD + Diploma uitreiking

Ik besloot op verzoek van Anouk de cracking top coat uit te proberen ik heb op beide handen de cracking top coat gebruikt op mijn wijsvinger. Als basis kleur heb ik een zwarte nagellak van Hema gebruikt in nummer 12
Met flits


zonder flits

Gisteren had ik mijn diploma uitreiking. Was echt super leuk! We hebben erg veel gelachen in ieder geval. Elke leerling werd door eigen mentor besproken en daarna mocht je dan je diploma komen halen op het podium. Dit zei mijn mentor over mij:

Dit was niet het gemakkelijkste jaar voor jou. Soms was je even niet aanwezig in verband met je gezondheid. Maar Floor, je hebt het gered. Met 7 vakken en een mooie cijferlijst. De presentatie van het sectorwerkstuk zal ik mij nog lang herinneren. je hebt het helemaal alleen gedaan, over het onderwerp Mode. En dat deed je knap, je liet heel veel van jezelf zien en daar is moed voor nodig. Je vervolgopleiding heeft denk ik ook te maken met mode en vormgeving. Ook jij heel veel succes met je verdere studie.

Ik zie je denken, hoe weet ze die tekst zo goed? Nou we hebben een boekje met de mentorspeeches en het eindlied gekregen!

Het grote moment. De handtekening op de diploma!

Een paar leraren hebben mij gezegd dat ze mij zullen missen! Ik zei dat ik vast nog wel een keertje langs kom en dan een praatje met hun kom maken, want mijn beste vriendin moet het jaar overdoen. Dus waarschijnlijk ben ik af en toe nog in de gangen te vinden van de middelbare school, maar dan niet meer als leerling.

2 comments:

  1. Wat heeft je mentor een mooi stukje over je geschreven :) En die cracking nagellak is echt vet!

    ReplyDelete
  2. Leuk hoe je je nagels heb gedaan! en nog GEFELICITEERD met je diploma! =D wat ga je hierna doen? verder studeren? xx

    ReplyDelete