Wednesday, May 18, 2011

Questiontime

Elke woensdag beantwoord ik vragen die ik van jullie krijg via de comments, hyves, msn of email. De vragen kunnen over van alles gaan en ik zal proberen zo goed mogelijk te antwoorden.

Ik wil eerst ff de meiden die op mijn vorige artikel hebben gereageerd ontzettend bedanken! Ik vond de reacties echt heel lief en het geeft een prettig gevoel dat jullie met mij meeleven <3

Maar nu naar de vragen!

Anne: Hoe oud ben je nu?
Ik ben 17. Mijn geboortedatum is 06-03-1994 :)

Anouk: Wat voor snee heb je op je buik, ben je ooit geopereerd?
Ja, ik ben als baby geopereerd aan mijn darmen wegens een dodelijke bacterie -.-
Maargoed, Floor leeft nog hoor! Ik heb daardoor wel een darmstoornis, maar daar heb ik medicijnen voor ;)
Ik heb me de afgelopen tijd best wel geschaamd voor mijn litteken, maar nu boeit het me niet meer, ik durf eindelijk weer kortere dingen te dragen. Het kan mij nu niks meer schelen of mensen het litteken zien, het hoort gewoon bij mij, ik ben niet anders gewend. Al vragen mensen er soms naar op een hele irritante manier zo van: wat heb jij daar? Dan denk ik: goh je ziet toch zelf wel dat het een litteken is? -.-!

Renate: Als ik weer op de weegschaal ga staan en ik zie dat het een ander getal is dan de keer daarvoor, dan raak ik in paniek, herken jij dat?
Ja ik schrik me vaak kapot! Bij mij zijn de veranderingen zo groot en onvoorspelbaar! Ik was vorige week gewoon duizelig na het wegen doordat ik zo geschrokken was!!

Heb jij nou ook een brandende vraag? Laat hem dan achter en wie weet beantwoord ik hem volgende week!

3 comments:

  1. leuke vragen en goede anwoorden! Ik heb eigenlijk niet echt een vraag nu... haha. maar als ik er weer een weet laat ik het je weten.

    ReplyDelete
  2. Wat wil je later worden?

    www.glossyscene.nl

    ReplyDelete
  3. Hé, wil je me dan het stukje noten op Girlscene, over die Noorse zangeres?

    Mooie antwoorden hoor! Alleen ik heb geen vraag... xx

    ReplyDelete