Thursday, July 11, 2013

Unboxing: Gothshop

Hi lovely peeps!
Een tijdje geleden ben ik lid geworden van de facebookgroep Gothshop. Iemand tipte mij deze pagina en ik besloot een kijkje te nemen. Op deze pagina worden spullen 2e hands verkocht door leden van die groep. Eigenlijk een soort marktplaats dus! Zo kwam ik een tijdje terug een post tegen van een meisje die een paar nagellakjes verkocht. Ik besloot de lakjes van haar over te kopen.

Ze zijn niet tot nauwelijks gebruikt en ik heb 3 soorten tinten gekocht; roze, blauw en groen. In totaal zijn het er 13 en ik kreeg ze vorige week binnen in een roze bakje zoals je hier boven ziet.

van links naar rechts:
Essence 05 Sweet As Candy
NYC 258 Prospect Park Pink
Play Sexy 03 
La Femme Beauty Pink Crackle
The Color Workshop 7
Modelite F2

van links naar rechts:
Easy Paris Cosmetics 530
La Femme Beauty 129 Ultra Green
Casuelle Cosmetics 24
Casuelle Cosmetics 14
Coral Prosilk 146
La Femme Beauty 90 Venus
Essence 17 Pool Party

In totaal heeft het me nog geen €20 gekost inclusief verzendkosten. Ik ben er superblij mee en ik hoop dat ik nu wat meer gemotiveerd ben om vaker mijn nagels te lakken hihi!

Lots of love,
Floor Flawless

4 comments: