Friday, July 12, 2013

Blogs in the spotlight #8

Hi lovely peeps!
Jeetje, wat is het lang geleden dat ik blogs in het zonnetje heb gezet zeg! Aangezien ik de laatste tijd weer blogs ben gaan volgen, (ik volg er op dit moment om precies te zijn 84) leek het me leuk om weer wat blogs in het zonnetje te zetten. Ik ben benieuwd of jullie deze blogs kennen en volgen of juist totaal niet hihi!

Deze blog is van de 16-jarige Nannick. Wat begonnen is als lovebeautyandmore is uitgegroeid tot haar eigen domein nannick.nl. Op haar blog kun je beauty onderwerpen vinden, maar ook fashion en af en toe een kijkje in haar persoonlijke leven. Ze komt altijd super vrolijk over in haar blogpost en dat maakt haar blog zo leuk! http://nannick.nl 

Amy Valentine is een fashionblogger uit de UK. Zoals je kunt zien net zoals ik alternatief. Ik vind haar outfits geweldig en ze is ook gewoon een mooie meid om te zien. Ze houdt van metal en zou willen dat pokémon echt bestonden. Haar blog is zeker een bezoekje waard! http://amyvalentinex.blogspot.co.uk

Deze blog heb je vaker gelinked kunnen zien. Sanne heb ik namelijk ontmoet tijdens de bloggers high tea van Jessy en daarna nog bij haar eigen high tea. Sanne is een super lieve meid. Ze schrijft twee talig; in het Nederlands en Engels! Haar blog bevat beauty, fashion en lifestyle. http://www.dutch-beauty.nl/

Kende jij deze blogs al?

Lots of love,
Floor Flawless

6 comments:

  1. Yay altijd leuk dit! Ik kende Sanne's blog maar de anderen nog niet :)

    ReplyDelete
  2. Ik kende ook die van Sanne, dus de andere twee ga ik nu eens bekijken. :) xx

    ReplyDelete
  3. Wat lief! Dankjewel! <3 De andere blogs kende ik nog niet, dus die ga ik even bekijken! :) xx

    ReplyDelete