Monday, October 7, 2013

Review: E.L.F Conditioning Lip balm & Shimmer Facial Whip

De E.L.F (Eyes Lips Face) producten die ik vandaag voor jullie ga reviewen zijn een van de laatste producten uit het pakketje dat ik een tijdje geleden ontving van een docent. Ik ontving van haar de Conditioning Lip Balm en de Shimmer Facial Whip. 



De verpakking van de Conditioning Lip Balm heeft een luxe uitstraling. Het potje is gemaakt van glas. De balsem zelf is roze van kleur en bevat SPF15. De geur is helaas een tegenvaller, de balsem ruikt naar klei!

Dit zijn mijn lippen zonder de balsem.

Hier draag ik de balsem. Zoals je ziet geeft het een klein beetje kleur aan je lippen. Qua verzorging deed het helaas niet zoveel voor mijn lippen. Ook smeert het niet zo fijn uit. 

Pluspunten
Mooie verpakking 
Geeft een kleur als extraa'tje

Minpunten
Stinkt naar klei
Niet makkelijk smeerbaar
Je merkt niet dat je lippen verzorgd worden

De Lip Balm komt uit de Studiolijn en kost €4,00 

De Facial Whip ziet er in tegenstelling tot de lip balm heel gewoontjes uit. Om eerlijk te zijn wist ik eerst niet zo goed wat dit was, maar het is een highlighter met een lichte roze tint erin. Gelukkig heeft dit product geen nare geur!


Eigenlijk heb ik hier niet zoveel over te zeggen, behalve dat ik het een mooie highlighter vind. Vooral voor feestjes! Kijk wel uit dat je niet te veel tegelijk gebruikt, want dan krijg je een roze waas in plaats van highlighting. Voor de rest ben ik hier erg enthousiast over!

Pluspunten
Erg mooi van kleur
Klein tuitje om in kleine portie te werken
Geen afleidende geur

Minpunten
Simpele verpakking

De Facial Whip komt uit de Essentiellijn en kost €1,00 

Heb jij producten van E.l.f? Zo ja, welke?

Lots of love,
Floor Flawless

No comments:

Post a Comment