Friday, September 20, 2013

Green Day komt met Documentaire


Hi lovely peeps! <3
Green Day is een band, die bijna iedereen wel kent. Bekende nummers zijn o.a Boulevard Of Broken Dreams en 21 guns. Op 24 september komt hun documentaire ¡Cuatro! uit op iTunes, Amazon, Qello en DVD.  De inhoud van de documentaire gaat van concertbeelden tot de weg naar het maken van de albums.  

 Toen ik het nieuws las dat er een documentaire over de band uit komt, was ik gelijk nieuwsgierig. Terwijl ik het artikel las, zag ik dat er een trailer is toegevoegd en die wil ik graag met jullie delen.

 

Ikzelf heb de band Green Day ontdekt toen ik 13 was, doordat we het nummer Boulevard Of Broken Dreams leerde bij het vak muziek. Sindsdien ben ik steeds meer naar alternatieve muziek gaan luisteren, omdat ik toen ook met een paar alto's om ging. Ik had samen met hen introductie avond van de brugklas en het jaar erop kwam ik in dezelfde klas. Mijn toen huidige klas werd toen gesplitst. Ik ben blij dat ik de band ken en kijk uit naar de documentaire!

Luister jij Green Day en kijk jij ook uit naar de documentaire?

Lots of love,
Floor Flawless

Bron afbeelding: Rock Werchter

1 comment: