Monday, June 10, 2013

Back in Time; Vandaag een jaar geleden

Hi lovely peeps! <3
Sinds een tijdje heb ik nu een account bij timehop, zodat ik kan zien wat ik een jaar geleden op dezelfde datum heb getweet. Erg leuk om terug te zien! Vandaag is het precies een jaar geleden dat ik naar het concert van Black Veil Brides ging. Voor mij het eerste echte grote concert ever, dus een grote happening.
Op het moment dat ik dit schrijf duurde het nog een half uur voor de zaal open ging. Het was de dag dat ik Iris, een meisje die ik al langere tijd kende van Twitter, in real ontmoette. Ook was het de dag dat ik heel veel andere mensen leerde kennen, tijdens het wachten in de rij én tijdens het concert. Het was de dag dat ik Davey leerde kennen en hij me bij het afscheid vroeg of ik zijn vriendinnetje wilde zijn (helaas hield dit maar 1 maand stand) Het was de dag dat mijn favoriete band mij een onvergetelijke avond bezorgde. Het was een dag om nooit te vergeten! In april zouden ze weer naar Nederland komen, maar zoals ik in een Floor's Life had verteld, werd het afgelast. Nu ben ik aan het afwachten tot november <3 Black Veil Brides heeft misschien wel veel haters, maar voor mij is deze band belangrijk. BVB staat ook centraal in de vriendschap tussen mij en mijn beste vriend Olivier. Time flies, but you take the memories with you!

Ik had zelf ook de hele show gefilmd, maar het lukte me toen niet om het te uploaden. Vandaar hier de volledige show geupload door iemand anders :) Er zitten echt hilarische momenten tussen, zoals Andy die zich verontschuldigd voor het feit dat zijn broek steeds afzakt, van waar is dat feestje, hier is dat feestje maakte hij we are a spaceship, you are a spaceship en van bier en tieten maakte hij we love t-shirts! 



Lots of love,
Floor Flawless

No comments:

Post a Comment