Monday, April 8, 2013

Language switch!

Hi lovely peeps!
After a long time of thinking, I´ve decided to switch back to Dutch. It´s easier for me since it´s my native language. Maybe I´m ever going to switch back to English, but for now am I going to write in Dutch!

*schakelt om van taal*

Wauw opluchting! Het voelt alsof er een hele last van mijn schouders af valt. Het is namelijk een stuk makkelijker om in het Nederlands te schrijven hihi! Ook heb ik een nieuw youtubekanaal aangemaakt. Met mijn huidige kanaal ging het niet zo goed en ook de kanaalnaam werd heel vaak fout geschreven. Ook had ik zin om met een schone lei te beginnen. Dit kanaal is veel makkelijker om te onthouden!

Het zou lief zijn als je alvast zou abonneren! Klik hier

Als je voor de winactie ben geabonneerd op mijn oude kanaal geld dat nog steeds als entry, maar als je op mijn nieuwe kanaal zou abonneren is gewoon top! 

Lots of love,
Floor Flawless

Bron foto: We Heart It

4 comments:

  1. Goede keuze Floor! Is voor mij namelijk ook wat beter te begrijpen. :) Liefs, Luna

    ReplyDelete
  2. For the English people among us, I will be translating her video's and there will be subtitles for those :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dan weet jij meer dan ik xD ondertiteling in video's is lelijk :c

      Delete
  3. Wat leuk! Nederlands is voor mij een stuk makkelijker, ik ben niet zo'n held in het Engels, haha.

    ReplyDelete