Saturday, November 19, 2011

Review: Max Lipcolors

Een hele tijd geleden al heb ik twee lipglossjes gekregen als beloning voor dat ons team het zo goed deed met de eindshow vorig seizoen. Ik had beide lipglossjes nog niet gebruikt en besloot vandaag 1 van de 2 te reviewen.




Dit is hoe hij eruit ziet. Echt handig zo'n spiegeltje aan de achterkant voor het geval je er niet eentje bij de hand hebt. Deze heeft de naam 38. Toen ik hem open draaide vloog de zilveren dop van de applicator af. Gelukkig zat ie al snel weer vast.  


Dit zijn mijn lippen zonder ook maar iets erop.


Hier heb ik de gloss op. Het is een erg mooi kleurtje! Ook plakt hij niet, dus dat is erg fijn.
En ik heb het gevoel dat het toch wel redelijk lang blijft zitten.

Conclusie: Erg fijn product voor een klein prijsje. Hij is te koop bij Action maar ik weet de prijs niet aangezien ik het gekregen heb en verder in Action zelf er niet echt op gelet heb, maar in ieder geval is het goedkoop!


No comments:

Post a Comment