Tuesday, September 13, 2011

The Boyfriend Tag

Bewerkt door Manon van der Have
Ik zag deze Tag bij Stacy en Amy-Denise en besloot hem over te nemen!

1. Waar hebben jullie elkaar voor het eerst ontmoet?
In Enschede tijdens het stappen. Zij was op bezoek bij een vriendin die vlakbij Enschede woont.

2. Wat was jullie eerste date?

Gezellig langs het water zitten in the middle of nowhere. ^^

3. Waar was jullie eerste zoen en hoe was het?
Het station van Buitenpost en dat was geweldig! 


4. Wanneer wist jij dat het echte liefde was?
Toen ik haar aan zag komen fietsen op onze eerste date.

5. Wat was je eerste indruk van haar?
Damn she's hot!

6. Wanneer heb je haar familie ontmoet?
Dat staat gepland voor aankomende zondag.

7. Hebben jullie een gewoonte/traditie? 
Nog niet.

8. Wat was jullie eerste uitje samen?
Zie antwoord eerste date.

9. Wie zei er als eerste 'ik hou van je' & waar waren jullie?
Ik en dat was op MSN, lullig I know, maar het is te ver reizen om alleen even ik hou van je te zeggen hihi

10. Waar gaan jullie meeste ruzie´s over? 
We hebben nog nooit ruzie gehad. (komt nog wel)

11. Haat je 1 van haar exen?
Ik ken ze niet. 

12. Wat is haar werk?
Schoonmaken, verder studeert ze.

13. Wie heeft de broek aan in de relatie?
Ligt er aan op welk gebied je het bekijkt. 

5 comments: