Wednesday, August 31, 2011

Questiontime

Elke woensdag beantwoord ik vragen die ik van jullie krijg via de comments, hyves, msn of email. De vragen kunnen over van alles gaan en ik zal proberen zo goed mogelijk te antwoorden. 


Renate: Wist je eigenlijk al heel je leven dat je scene/emo achtig was of heb je dat pas ontdekt?
Ik vind dit een erg leuke vraag! Ik ben altijd al bezig geweest met expirimenteren met kleding. Ik kwam er maar niet uit hoe ik nou werkelijk was. Totdat ik ongeveer een jaar geleden (denk ik) Scene ontdekte. Ik dacht gelijk, dit is het gewoon, zo ben ik! Nu ga ik stapje voor stapje steeds meer de kant van Scene op, met de hulp van Olivier :)


Rachel: Totaal niet mijn stijl, maar ik vind het je heel erg leuk staan, wat voor schoenen doe je er eventueel bij?
baseballshoes, oftewel eigenlijk All Stars maar aangezien ik geen echte heb zijn het schoentjes die op All Stars lijken :)


Joany: Wat een leuke outfit. Is dat die legging die je laatst hebt gecostumized? Wat een perfecte aanvulling op het totaalplaatje!
Gossie wat kreeg ik toch veel complimenten op die outfit! Op straat werd ik wel een beetje vreemd aangekeken, but I don't care :) Maargoed, dat was dus inderdaad die legging die ik had gecostumized ^^


Heb jij nou ook een brandende vraag? Laat hem dan achter in de comments  en wie weet beantwoord ik hem volgende week!

2 comments:

  1. Leuk ja, ik zal vooral vragen stellen!!

    Groeten,
    Dean

    ReplyDelete
  2. Leuk dat je zo de vragen van je bezoekers beantwoord. Ik vond het erg leuk om te lezen.

    ReplyDelete