Wednesday, August 17, 2011

Questiontime

Elke woensdag beantwoord ik vragen die ik van jullie krijg via de comments, hyves, msn of email. De vragen kunnen over van alles gaan en ik zal proberen zo goed mogelijk te antwoorden. 


Anne: Hoe gaat het nu met je? Met al die problemen met je gezondheid die je had?
Erg lief dat je het vraagt Anne! Ik weet dat ik al een tijdje geen update daarover heb geplaatst. Een daarvoor is het feit dat onze weegschaal het maar niet wil doen. Maargoed, dat is geen antwoord op je vraag natuurlijk. Het gaat nog steeds heel erg op en neer. Elke keer als ik toch weer meer eet word ik boos op mezelf. Vooral als het iets is wat veel vet bevat. Gelukkig is morgen mijn intake van de therapie, maar daar schrijf ik nog wel meer over in een apart artikel ;)


Heb jij nou ook een brandende vraag? Laat hem dan achter in de comments  en wie weet beantwoord ik hem volgende week!

1 comment:

  1. dankje voor je reacite's! wist ik niet dat je problemen had! sterkte/beterschap!

    liefs joyce.
    joycfashion.blogspot.com

    ReplyDelete