Sunday, May 22, 2011

Interview Ik ben fan van...

Het interview staat online yay! Luna heeft naast mij nog 2 andere meiden geïnterviewd en dat was wel leuk om te lezen. Het grappige is dat die 2 andere meiden een heel standaard artiest hebben gekozen, kom ik aan met totaal wat anders. Alleen wel jammer dat ze een oude foto van Malin heeft gekozen daar was ze 10 jaar kom op ze is nu 15, ze ziet er nu heel anders uit xD Hierbij een foto van haar tijdens de uitreiking voor beste kindercd van het jaar ^^


Klik hier om het interview te lezen. Het zou ook leuk zijn als je Luna gaat volgen, want haar blog is leuk om te lezen! :)

Luna; Heel erg bedankt voor het interview het was erg leuk om te doen. <3

2 comments:

  1. Hihi, ik wist niet dat ie oud was maar ja :)
    Ja, jij hebt wel het meest uitgebreid geschreven, echt heel leuk! En ook dat je inderdaad niet zo'n standaard artiest had!

    Graag gedaan ;)
    xx

    ReplyDelete
  2. Ik ben laatst ook geinterviewd door een beautyblogger. echt heel erg leuk. Ik ga nu even het artikel lezen.

    ReplyDelete