Saturday, April 30, 2011

Laatste Schooldag & Today's outfit

Heey sweeties!
Ja ik weet het, het is nu veel in een keer maar ik heb gisteren niet echt de tijd gehad om een artikel te plaatsen. Gisteren was namelijk de Laatste schooldag voor examenkandidaten (ook wel LSD genoemd) Groot feest natuurlijk! Het hoofdthema was Ik hou van Holland. We hebben een speciaal shirt gekregen met daarop alle namen van de examenkandidaten én natuurlijk aan de voorkant het thema. Vandaag had ik dat shirt ook aan, dus hierbij Today's outfit:




Ik ben vandaag naar Groningen geweest. Het was daar erg druk! Ik heb ff wat spulletjes geshopt, waaronder een masker omdat ik dinsdag een gemaskerd bal als eindgala heb. Morgen laat ik de spulletjes zien die ik heb gekocht.

Wie is vandaag nog meer naar Groningen geweest en heeft mij gezien?? =D

1 comment: