Saturday, April 9, 2011

It will be Shining

Goeiemorgen!
De zon schijnt!! Yay, ik hoop dat het de hele dag zo blijft, want ik ga vanmiddag een beetje shoppen :)
In mijn eentje, want ik heb geen zin om iemand mee te nemen xD
Ofcourse zal ik nog wel laten zien wat ik gekocht heb!

Ik had trouwens gemiddeld een 8,1 op mijn mondeling examen Nederlands (ik heb alle onderdelen van de mondeling ff bij elkaar opgeteld en een gemiddelde van gemaakt) Gisteren moest ik Kijk-Luister Tentamen inhalen en daar had ik een 7 op! <3 Had ik echt niet verwacht!

Maargoed Fien vroeg om wat liedjes van SHINee te plaatsen.
Bij deze 3 liedjes die ik het vaakst luister

SHINee - Lucifer (het meest geliefd onder de SHINee Fans)



SHINee - Hello (Het eerste liedje wat ik van hun hoorde en wat in het begin mijn favoriet was)


SHINee - RingDingDong (dat blijft in je hoofd zitten)

No comments:

Post a Comment