Wednesday, April 13, 2011

Intake

Ik ben nu nog niet zolang thuis. Vandaag had ik namelijk mijn intakegesprek op mijn vervolgopleiding. Ik ga na mijn examens Styling Design doen. We moesten vandaag 2 opdrachten uitvoeren en kregen een gesprekje. Bij de eerste opdracht kregen we een plaatje van een persoon uit een tijdschrift en dan moesten we door naar de persoon te kijken proberen te bedenken hoe diegene zou heten, wat voor werk ie doet enz.. Daar moesten we dan een moodboard van maken en die komt dan tijdens ons 1e jaar in onze portfolio. De 2e opdracht was een 3D opdracht. We moesten een mini etalage maken. Je moest spullen meenemen van huis, een tas met inhoud. Ik had voor deze opdracht voor make-up gekozen. Er is een foto van gemaakt en die krijg ik opgestuurd <3 Zodra ik hem heb laat ik het natuurlijk aan jullie zien.

Het was wel grappig dat 2 van de 3 leraren me nog herkenden. Ze herkenden me nog van de open dag en beleefdag en ze zijn blij dat ik bij hun op de opleiding kom =D Echt lief!!

Ik heb erg veel zin in de opleiding!<3

1 comment:

  1. Het klinkt nu al leuk, alleen al bij de opdrachten voor de intake. ik ben ook benieuwd naar de foto van je mini-etalage :D!
    xoxo.

    ReplyDelete