Saturday, October 5, 2013

Terug in het studentenleven (update)

Inmiddels is iedereen die nog op school zit, alweer een paar weken terug op school. Zo ook ik. Sinds dit schooljaar krijg ik extra begeleiding bij het plannen en organiseren van mijn opdrachten. Ondanks de extra hulp, begin ik nu toch weer lichtelijk te stressen. Ik heb het weer drukker en kom soms niet aan dingen toe die ik graag wil doen op een dag. Soms heb ik een dagplanning in mijn hoofd, die uiteindelijk helemaal omgegooid wordt.

Love
Bron

 De laatste tijd voel ik me zoals dat plaatje hierboven. Terwijl het eerst nog zo goed ging! Ik heb het idee dat mijn blog er een beetje onder leidt. Op momenten dat ik nog niks ingepland heb ik vaak weinig tijd heb en dus kan ik op die momenten dan geen fatsoenlijk artikelen schrijven. Dit wil ik graag veranderen, door meerdere artikelen op 1 dag te schrijven en in te plannen. Dit weekend hoop ik daar grote stappen in te gaan maken.

Ik probeer dus de kwaliteit weer te verhogen en ik hoop dat jullie er begrip voor hebben dat het soms wat moeilijker gaat door tijd gebrek. In ieder geval kunnen jullie mijn nieuwe lay-out binnenkort verwachten!

Lots of love,
Floor Flawless

1 comment:

  1. Ik herken het wel dat op het begin alles goed gaat en dat je dan weer even moeite krijgt met al je taken af te krijgen, maar ik heb voort mijn maniertjes gevonden om dat te voorkomen (:

    ReplyDelete