Monday, September 2, 2013

Terug in het studentenleven

Hi lovely peeps! <3
Vanaf vandaag is mijn tweede schoolweek alweer in gegaan. Het was de eerste dag volgens rooster, alleen was alles nog een beetje hectisch. Ondanks dat het een lange dag was, hebben we niet eens zo bijzonder veel gedaan. Alles moet nog een beetje op gang komen en dat valt duidelijk te merken. Hopen dat het morgen wat beter gaat.

 Untitled
bron


Afgelopen week hadden we een introweek. De dinsdags hadden we project voorbereiding. In 2tallen ging je het project straatfotografie voorbereiden die de donderdags werd uitgevoerd. Op de woensdag hadden we 's ochtends een gastles over straatfotografie en 's middags Beach Volleybal. De donderdags gingen we met iedereen van onze afdeling naar Amsterdam. De 2e en 4e jaars van onze opleiding en de losse fotografie klas, moesten bezig met straatfotografie en gingen daarna naar Eye om een oude film te kijken. De eerste jaars hadden een eigen programma. De vrijdags kregen we de tijd de foto's te bewerken.

Het is weer even wennen, zeker in combinatie met het bloggen. Op maandag en vrijdag ben ik pas om 6uur thuis. Gelukkig ben ik op de woensdag lekker vroeg vrij, zodat ik de hele middag voor mezelf heb. En nee, vroeg opstaan is nog steeds niet mijn ding. Ik sliep vanochtend door mijn wekker heen haha! Gelukkig was ik nog wel op tijd, maar had geen tijd meer om mijn make-up te doen. Ach, ik wen er wel weer aan, het duurt alleen even.

Is jouw schooljaar al begonnen?

Lots of love,
Floor Flawless

No comments:

Post a Comment