Thursday, September 5, 2013

Foto's Meeting Groningen deel 1

Hi lovely peeps! <3
Afgelopen zaterdag ben ik voor het eerst sinds lange tijd weer naar een meeting in Groningen geweest. Ik ben daar wel geweest met een bloggersmeeting, maar niet voor de meetings waar ik meestal naar toe ga. Daarom was het juist leuk om eindelijk weer naar die plek te gaan en iedereen daar weer te zien. Deze keer was ik de enige die fotografeerde met spiegelreflex. Omdat ik heel wat foto's heb gemaakt (65!) laat ik het jullie in delen zien.

Sander met een afdruk van mijn rode lipstick op zn wang

Chantal en Benji 

Benji & Audrey



Gavin

Diederick

Chantal en haar vriendje Reinier 

Chantal & Audrey met een random kusactie haha

Toch wilden ze ook nog even op een normale manier op de foto 

Hallo! 

Met Sander <3

Deze foto heeft Mariska van mij gemaakt, thanks girl!

Bram wat kijk je moeilijk.... Gaat het wel goed?

Yep het gaat goed! En Sietske staat geheimzinnig te doen op de achtergrond

Lebber Lebber... Bromance? 

Dit was voor nu deel 1. De andere delen zullen over een paar dagen online komen, zodat het niet te eentonig wordt. Ik kon namelijk geen kleine selectie maken, omdat er heel veel leuke foto's tussen zitten. 

Ga jij vaak naar meetings?

Lots of love,
Floor Flawless

3 comments:

  1. die gavin is wel puppy

    ReplyDelete
  2. Meetings vind ik vaak toch wel erg gezellig! En uh, is dat Benji's echte haar? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha nee, dat is een lolitapruik. Hij heeft heel veel lolita kleding, maar is in werkelijkheid kaal ;)

      Delete