Saturday, August 3, 2013

Opening Feestweek: Circus Fantasia

Klik hier om mee te doen aan mijn winactie!

Hi lovely peeps! <3
Afgelopen donderdag was de opening van de feestweek in mijn dorp. Deze keer werd het feestelijk geopend met Circus Fantasia. Een klein circusgemeenschap. Het was leuk om te zien, vooral de kinderen genoten er heel veel van. Af en toe werd er hulp gevraagd aan het publiek. Ik heb veel foto's gemaakt en uiteindelijk de beste foto's eruit gepikt.

Ik zag bekenden in het publiek! Mijn zus met haar zoontje en daarnaast nog een vriendin van mij

 




















Er komt in ieder geval nog een ander artikel over de feestweek aan over wat er vandaag plaats vond. Maandag en woensdag is hier markt, dus komt er waarschijnlijk binnenkort ook weer een shoplog aan!

Lots of love,
Floor Flawless

No comments:

Post a Comment