Monday, July 1, 2013

Video: Interview met Iris Kroes

Hi lovely peeps! <3
Waarschijnlijk hadden jullie het wel voorbij zien komen op twitter, instagram en facebook: Ik mocht, na afloop van haar optreden, Iris Kroes interviewen! Een super leuke ervaring en ze is een super spontane meid. Voor de mensen die haar niet kennen, Iris Kroes was vorig jaar de winnares van The Voice Of Holland. Ze gaf op Simmerdeis een voorproefje van haar theatertour die volgend jaar van start gaat. Ik vond het heel spannend om te doen, maar omdat ik het voor het eerst deed ben ik best tevreden met het resultaat.



Lots of love,
Floor Flawless

6 comments:

  1. Wauw wat cool! Ik ben geen liefhebber van haar muziek, maar ze heeft TVOH wel terecht gewonnen!

    ReplyDelete
  2. Ik had het idd al op twitter gezien en echt super gaaf dat je haar mocht interviewen!

    ReplyDelete
  3. Wat leuk dat je haar mocht interviewen :)

    ReplyDelete
  4. Ik heb haar idd ook live gezien!

    ReplyDelete
  5. Leuk zo'n interview, doe je goed :)

    ReplyDelete
  6. wauw Floor! Echt gaaf dat je haar mocht interviewen. Goed gedaan!

    ReplyDelete