Thursday, July 18, 2013

Pictures Meeting Leeuwarden deel 1

Hi lovely peeps! <3
Gisteren ben ik weer naar een meeting in Leeuwarden geweest. Deze keer was het wel leuk dat er veel nieuwe mensen bij waren. En ook heb ik Suzie Fleur ontmoet, een subscriber van mijn youtube kanaal! De groep was best wel groot en het was erg gezellig. Het was voor het eerst dat ik zelf ook rondliep met een spiegelreflex. Aangezien er heel veel foto's zijn gemaakt, laat ik het in delen zien. Vandaag de groepsfoto en de foto's die met mijn camera zijn gemaakt.


 
Close up van mij met Jan op de achtergrond

Suzie Fleur is al ruim een jaar op mij geabonneerd! Echt tof dat ik haar ontmoet heb <3

Cameraseption met Andy 

Mensjes :3

Diederick

hoi?

Hoi Bram

lalala

PANDAAAAAA

Elmo <3

Gavin && Jess n_n

Larsje wordt blij van mijn camera, of was het nou toch van mijn hugs? ;o 

Miraa; *lalalala* Robin; *plingplingpling*

Hoi ik ben een bunny met een kruis en een stok

Willy Wonka zonder dat ie door heeft dat ie gevaar loopt ;D 

De rest komt zo snel mogelijk, maar ik heb nog niet alles compleet. Ik hoop dat jullie al een beetje een idee gekregen hebben hoe gezellig het was hihi :)

Lots of love,
Floor Flawless

Bron afbeelding 1: Harrie Muis

1 comment: