Sunday, July 7, 2013

My life on instagram #5

Hi lovely peeps!
De afgelopen 2 weken zijn voorbij gevlogen! De laatste schoolweek heb ik gehad en mijn stage bij het Simmerdeis festival. Gelukkig kreeg ik vorige week het goede nieuws dat ik over ben naar het volgende leerjaar! Laten we gaan kijken naar mijn instagram foto's van de afgelopen 2 weken.


Door alle drukte liep ik een beetje achter met blogs lezen. OEPS!


Ik heb alvast een agenda voor volgend schooljaar gekocht. Natuurlijk die van Hello Kitty!


Met Stefan afgesproken, eerst lekker in Starbucks wat drinken en bijpraten


Vervolgens lekker genieten van het mooie weer


Trev heeft op mijn blog gekeken! Now I feel special :$ <3


Radio nieuwstalks oefenen met de klas


Op naar Simmerdeis!


Omdat ik samen met een paar anderen werkte voor de website van Simmerdeis kregen we een perskaart


Iris Kroes gaf een voorproefje tijdens de radio uitzending in de tent waar wij in werkten


Ik was bij haar optreden en had daarna een video interview met haar zoals jullie paar dagen geleden konden zien in een artikel


Voor we naar de afterparty met alle medewerkers gingen, keken we eerst nog even bij Audio Adam en die waren awesome om te zien!


Dit zagen we toen we om 5uur 's ochtends terug kwamen van de afterparty; allemaal lege bekertjes rond de main stage!



Ook ik wou ff met krijt spelen bij Chonk!


Ik moest keihard lachen toen ik deze foto zag tijdens het bewerken hahaha!


Monster drinken in de trein :)


Niels op bezoek; siblings loveee <3

Wat heb jij de afgelopen 2 weken gedaan?

Lots of love,
Floor Flawless

1 comment: