Wednesday, June 5, 2013

Personal update: School

Hi lovely peeps! <3
Aangezien ik vandaag hard aan de slag ben geweest dacht ik, laat ik maar eens vertellen hoe het er voor staat op school. De meesten van jullie zullen wel weten dat ik een achterstand heb opgelopen, mede door het ziek zijn van mijn pa, maar ook mezelf. Hierdoor sta ik op sommige vakken een onvoldoende en moet ik de achterstand inhalen. Op dit moment zit ik midden in de inhaal periode, terwijl de rest van de klas op stage is. Het is mij namelijk niet gelukt om voor de juiste tijd een stageplek te krijgen.
In plaats van 3 weken, loop ik aan het einde van deze maand stage bij het festival Simmerdeis. Tot en met volgende week moet ik me elke dag op school melden en mijn achterstand inhalen. Voornamelijk voor fotografie, maar ook een paar andere vakken. Eigenlijk is het de bedoeling dat ik morgen 3 projecten en 7 workshops inlever, maar dit gaat hem waarschijnlijk niet worden. Met geluk lever ik morgen 2 projecten en 4 workshops in. Dit vind ik zelf natuurlijk al heel wat, zeker als je nagaat dat ik gister en vandaag meerdere uren aan het fotograferen ben geweest. Ik hoop dat alles goed komt in deze 1,5 week. Ik houd jullie op de hoogte!



Lots of love,
Floor Flawless

Bron foto: Proud2bme

1 comment: