Wednesday, June 26, 2013

My Celeb Crush

Hi lovely peeps! <3
Misschien is het je de laatste tijd wel opgevallen dat ik heel veel praat over Trevor, de zanger van Our Last Night. YUP TREV IS MY CELEB CRUSH (Trev if you read this, please mention me on twitter or leave a comment.. <3) Al ruim 10 jaar is de band Our Last Night een feit en dat terwijl hij nog maar net 20 is (vandaag 10 dagen haha). Hij is dus maar een jaar ouder dan ik... SEXY! Ik heb een onvergetelijke avond gehad tijdens het concert van Sleeping With Sirens, waar Our Last Night in het voorprogramma stond. Meerdere mensen hebben gefilmd dat ik tijdens het concert een briefje aan hem gaf. Na het concert heb ik nog met hem gesproken en 2 dagen daarna heeft hij mijn foto op instagram geliked en 2 tweets van mij gefavorite. Vorige week heeft hij mij succes gewenst met mijn hertentamens, echt superlief! Ok laten we nu gaan kwijlen op de foto's. Ik laat ook een paar zien waar hij wat jonger was.












Wat vinden jullie van Trevor?

Lots of love,
Floor Flawless

Bron foto's: Eigen foto en Google

No comments:

Post a Comment