Tuesday, June 18, 2013

Foto's Meeting Leeuwarden

Hi lovely peeps! <3
Afgelopen zaterdag was ik weer eens naar een meeting in Leeuwarden. Aangezien mijn vriendinnetje Jessica vandaag jarig is, (FELICITEER HAAR IN DE COMMENTS!) hebben we ook alvast een beetje haar verjaardag gevierd. Het was erg gezellig en er zijn onwijs veel foto's gemaakt. Wat ik erg leuk vond was dat er veel mensen waren die ik daar nog niet eerder op een meeting had gezien. Ik vind het altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen! Anyways, laten we een kleine greep nemen uit de ruim 600(!) foto's.


Hoi! :D


Ehmm..


Bram ging op mn shoot liggen wat er heeeeel charmant uitzag... :p


Alweer de camera?


'Ik kijk wel gewoon de andere kant op'


Met Pamela & Cynthia <3


Met mijn lieve Jessica <3


Met Nynke <3


Oh hiii! :D


Mijn rugzak yay!


Hmm ja Lars en ik kijken hier zielig o.O volgens mij zouden we elkaar toen net een knuffel geven


Geen idee wat hier gebeurd to be honest :o


Om deze foto heb ik heel erg moeten lachen haha!


Vloggen! :D

Iedereen bedankt voor de onwijs leuke dag! Ik heb het erg naar mijn zin gehad en kwam moe maar voldaan thuis. See you all soon <3

Lots of love,
Floor Flawless

Bron foto's: Selena Dunnink en Camilla van Iersel (facebook)

2 comments:

  1. Whut 600 foto's O.o Ga je ze ook allemaal op fb zetten? (A)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik heb zelf geen foto's gemaakt, maar als je die van Selena en Camilla optelt zijn er zo'n 600 foto's gemaakt die dag :p

      Delete