Thursday, April 25, 2013

What's coming up?

Hi lovely peeps! <3
Vandaag voelde ik me gelukkig goed genoeg om weer naar school te kunnen. Helaas was ik pas om vijf uur vanmiddag weer thuis, oftewel het was gelijk weer een lange dag. Ik moest namelijk na het laatste uurtje les nog een toets inhalen. Na die toets moest ik een half uur wachten op de bus, maar ik heb lekker in het zonnetje gezeten. Morgen nog een dagje en dan is het gelukkig meivakantie.

Ik ben van plan om morgen mijn haar te gaan knippen, omdat het nodig bijgewerkt moet worden. Waarschijnlijk neem ik dat ook gelijk op met mijn camera! Het valt me wel op dat ik sinds ik mijn nieuwe kanaal heb weer veel inspiratie heb voor video's en dat is natuurlijk een heel goed teken. Ik heb nog heel veel leuke video's voor jullie in petto!

Verder ga ik in de meivakantie naar Leeuwarden, maar ook naar een high tea met bloggers in Barendrecht en naar het bevrijdingsfestival in Zwolle. Ik krijg een drukke, maar leuke vakantie vermoed ik! Toch heb ik een paar dagen waar ik niks heb ingepland, zodat ik wel even tot rust kan komen.


Wat zijn jouw plannen voor de meivakantie?

Lots of love,
Floor Flawless

1 comment:

  1. ik ga slapen,slapen,slapen,slapen,slapen,slapen,slapen,slapen,slapen,slapen,slapen,slapen,slapen,slapen,slapen, en nog meer luieren c:

    ReplyDelete