Monday, April 15, 2013

Spelen met make-up en haar


Hi lovely peeps! <3 
Omdat ik vandaag vrij was en ging chillen in Leeuwarden, vond ik het leuk om met mijn haar en make-up te spelen. Mijn haar had ik grotendeels aan 1 kant gegooid het lange stuk gevlochten en de kortere plukken getoupeerd. Helaas kun je dat niet zien op de foto, maar dat zien jullie nog wel in de video haha! Verder heb ik luipaard print gemaakt bij mijn ogen, maar dit keer niet alleen op mijn ooglid, maar ook naast mijn oog. Ik vond het er wel epic uit zien hihi! Als jullie er een tutorial van willen hebben, just ask!

Ik zou eigenlijk vandaag mijn haar verven, maar ik moet nog zwarte haarverf halen en op maandagochtend zijn de winkels gesloten, dus het laat nog even op zich wachten helaas. Ik hoop echt dat ik het deze week kan doen! :) Het was in ieder geval wel supergezellig in Leeuwarden en het was heerlijk weer! Ik krijg nu extra zin in de vakantie, want dan kan ik vaker komen chillen. Hier in het dorp heb ik geen groepje om mee rond te hangen helaas :( 

Moet er een tutorial komen van het kapsel en/of de ooglook?

Lots of love,
Floor Flawless

1 comment: