Tuesday, April 3, 2012

Give away!

This is only for the dutchies/belgians, I'm sorry, it's because I do a give away for the first time ;)

Omdat mijn blog een jaar bestaat doe ik voor het eerst een give-away!
Wat je kunt winnen zijn rozen voor in bad. Als je niet van in bad gaan houdt, kun je ze ook gebruiken als handzeep. Ze zien er niet alleen mooi uit maar ruiken ook nog eens ontzettend lekker!



















Wat moet je doen om dit setje te winnen?

  • Je moet lid zijn van mijn blog met GFC of bloglovin
  • Je moet uit Nederland of BelgiĆ« komen
  • Laat een reactie achter dat je mee doet
Extra entry's:
  • Mij volgen op twitter @Floorsstijl (+ 1 entry)
  • Plaats deze tweet 'RT Ik doe mee aan de Give Away van @Floorsstijl maak kans op badzeepjes (+1 entry)
  • Maak een artikel op je blog of zet de winactie in je sidebar, de bovenstaande foto mag je daarvoor gebruiken (+2 entry's) 
De winactie sluit op dinsdag 24 april

8 comments:

  1. Jeej ik doe mee :D

    -ik ben lid van je blog (goh xD)
    -ik volg je op twitter
    -ik heb getweet
    -er staat een artikel op mijn blog :3

    Liefs xx

    ReplyDelete
  2. Ik doe mee!

    Ik volg je blog op bloglovin, ik volg je op Twitter en ik heb getweet.

    ReplyDelete
  3. Heee wat superleuk dat je een give-away doet! Ik zou graag mee willen doen maar dat gaat niet, ik mag het namelijk nog niet. Liefs! & hopelijk doen er veel mensen mee. x

    ReplyDelete
  4. Ik doe mee!
    Ik volg je op bloglovin', GFC en Twitter

    Liefs.

    ReplyDelete
  5. De verplichte dingen heb ik gedaan en volg je nu op Twitter + heb het getweet!
    Succes iedereen.

    Liefs, Mariette

    ReplyDelete
  6. leuke winactie! :) Ik doe mee :) xxx

    ReplyDelete
  7. Heei, Ik doe ook nog ff mee!

    xx

    ReplyDelete