Wednesday, November 30, 2011

Questiontime

Elke woensdag beantwoord ik vragen die ik krijg via de comments, email, msn, hyves, youtube en TVyo. De vragen kunnen over van alles gaan en ik zal proberen ze zo goed mogelijk te beantwoorden. 

Amy-Denise: Wat zijn je favoriete films/series?
Oeh leuke vraag! Ik kijk niet zo vaak films, maar ik ben dol op Twilight en dansfilms!
De series volg ik vooral via internet en dat zijn:
Gossip Girl (Loop heel erg achter, kben nog steeds bij seizoen 1)
The Vampire Diaries (ook hier loop ik heel erg achter, maar dit kijk ik sinds de laatste week pas)
NCIS
Dance Academy (Het 2e seizoen komt in 2012 uit)
AF1 (Een Noorse hiphop-musical serie die ik helemaal gekeken heb, seizoen 1 al meerdere keren)

Luna: Welke dingen wil je nog heel graag gaan doen?
Dit is een lastige vraag zeg! Ik weet namelijk niet zo 123 wat ik allemaal nog wil doen. In ieder geval wil ik heel graag een tripje naar Noorwegen :)<3

Bjorn: Zien we jou nou binnenkort ook in een pikachu pakje? dat lijkt me wel leuk om te zien
Je mag er best 1 voor mij kopen hoor schat xD

1 comment: