Sunday, November 20, 2011

Project opgemaakt/weggedaan + nieuwtje

Ik zag dat Kim 2 weken geleden een 10 pan project is gestart en ik besloot mee te doen, maar dan op een andere manier. Namelijk net zoals Mascha elke maand laten zien wat ik heb opgemaakt, maar ook laten zien wat ik weg heb gedaan, qua andere spulletjes. Een lekker ruim begrip dus!

Elke maand zal ik een update maken en dat kan in de vorm van een artikel zijn maar ook in de  vorm van een filmpje. 4 december zal de eerste update komen. Ik hoop dat jullie dit leuk vinden.

bilde

Laatst vertelde ik al dat Malin Reitan mee doet aan MGP 2012 maar ook Julie Maria en Yaseen  van de bekende Noorse hiphop-musical serie AF1 zullen mee doen. Dit werd 4 dagen geleden bekend gemaakt op NRK Super. Een leuk feitje is dat Julie Maria een van de danseressen van Malin was tijdens jesc2005


Malin tijdens JESC2005, je ziet Julie Maria rechts naast haar.

Hier een optreden van de AF1 crew, waar o.a Julia Maria en Yaseen live performen!

No comments:

Post a Comment