Friday, October 14, 2011

Catwalktraining & Fotoshoot

Join-us-and-start-hearting-nxzadh7dn-156734-320-428_large
Bron: We heart it

Vandaag hebben we in een atelier catwalktraining gehad EN een fotoshoot. De meeste meiden hadden maandag ook al training gehad, maar ik was afwezig wegens therapie. Het ging goed alleen kreeg ik commentaar dat mijn hakken niet hoog genoeg waren. Ik kreeg me toen toch een stel hoge hakken!! Maar die schoenen waren te groot dus mocht ik ze al snel weer uit. Ik moet wel zo snel mogelijk hoge pumps aanschaffen. Wat we moesten doen was over een lijn lopen, aan het einde van die lijn 2 poses maken. Later moesten we halverwege de lijn draaien, dan doorlopen en weer terug. Als laatste nog halverwege de lijn draaien, doorlopen, pose, draaien, pose teruglopen. Toen ik voor het eerst liep zei die vrouw toen ik aan het einde van de streep was dat ik hele mooie handen heb, dat dat mijn sterke punt is. Ik had echt zoiets van, dat heb ik nog nooit iemand horen zeggen tegen mij xD
Terwijl we aan het oefenen waren ging 1 voor 1 iemand naar de fotoshoot. Toen ik EINDELIJK aan de beurt was (als een na laatste) kreeg ik weer complimenten. Ik werd gefotografeerd door onze docent en we kregen tips van de vrouw die ons training gaf. Ze vond dat ik een natuurlijke houding heb als ik een pose aan neem en dat ik er makkelijk in glij. Ook vond ze mijn blikken erg mooi :) Ik ben ontzettend benieuwd naar de foto's en ik zal ze vast wel binnenkort laten zien!

Ik wens iedereen een fijne herfstvakantie, want dat hebben we wel verdiend! <3 

4 comments:

  1. Wat leuk zeg, ik ben erg benieuwd naar de foto's :)

    ReplyDelete
  2. oeeh leuk dit om te lezen! ben erg benieuwd. hoezo mocht je een fotoshoot doen?

    ReplyDelete
  3. Wat leuk zeg!

    Ik doe wel vaker shoots en het blijft leuk, ook de catwalk is echt super vind ik ^^.

    Ben jij model of moet je het doen voor je opleiding?

    Ik ben wel zelf (freelance) model :).

    Liefs, Mariette
    Elkaar volgen?

    ReplyDelete