Wednesday, August 10, 2011

Questiontime


Elke woensdag beantwoord ik vragen die ik van jullie krijg via de comments, hyves, msn of email. De vragen kunnen over van alles gaan en ik zal proberen zo goed mogelijk te antwoorden. 

Amber: Leuk dat je dit doet! Haha inderdaad jammer dan dat Dordrecht zo ver weg is, hebben ze bij jullie geen nagelwinkeltje? :) Xxxx
Euhm niet dat ik weet, nouja misschien in de stad. Misschien moet ik dat maar eens uit gaan zoeken :)

Rimona: Wauw, wat een mooie foto's en wat vervelend dat jullie geen contact meer hebben.. Mag ik vragen waarom hij bij jullie woonde? Liefs
Er zijn stichtingen die af en toe kinderen uit het Tjernobylgebied naar Nederland haalt, zodat ze even wat gezonder kunnen leven en in een wat luxere omgeving kunnen zijn. De meeste daar zijn namelijk erg arm. Wij zijn in contact gekomen met zo'n stichting, omdat er mensen aan mee werkten die kennissen zijn van mijn ouders, omdat ze ook dove kinderen naar Nederland wilden halen. Vanwege hun handicap worden ze vaak ondergesteld. Aangezien mijn zus doof is hebben we ervaring met doven en daarom besloten mijn ouders zich op te geven als gastgezin. In totaal hebben we 2 Wit-Russen hier gehad en die jongen was de 2e. Met het meisje die hier ook is geweest had ik heel vaak ruzie hahaha xD Maar dat kwam ook doordat ze een stuk ouder dan mij was. Ik was toen dat meisje hier was 6 of 7 en toen Roman hier was, was ik 9 en werd ik bijna 10.

Anne: Dit is echt een leuke tag! Met welke tag had je mij ook alweer getagd?
The Sunshine Award, maar dat wist je al want die staat inmiddels al op je blog :)  


Heb jij nou ook een brandende vraag? Laat hem dan achter in de comments  en wie weet beantwoord ik hem volgende week!

2 comments:

  1. Haha leuk! Ik heb eigenlijk niet echt een vraag, misschien de volgende keer =D

    xoxo ♥

    http://lifeisjustmagical.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. ik blijf dit leuk vinden.
    Vraag: hoe gaat het nu met je? Met al die problemen met je gezondheid die je had?

    ReplyDelete