Friday, August 26, 2011

I feel like a monster

Omdat ik nog steeds een beetje aangeslagen ben van het gesprek bij therapie, kon ik het maar niet voor elkaar krijgen om een uitgebreide post voor jullie te maken. Vandaar dat ik maar even een liedje post. Dit liedje is namelijk erg belangrijk voor mij geworden. Het is namelijk het liedje van Olivier en mij, het verbind ons. Klinkt misschien gek, maar toch voelt dat voor ons zo. We're each other's monstah. Ik had hem ook al onder mijn filmpje gedaan, maar hier de hele versie + clip.

Monstah als je dit leest: U r amazing <3



Let me know watcha think!

3 comments:

  1. Ik vind de teksten echt heel erg diep, mooi nummer.

    ReplyDelete
  2. Heeel mooi.
    Ik ga je volgen!
    jij mij ook if you like!?
    En maak je please niet zo druj over je gewicht.
    Je bent prachtig dun meisje.

    X

    ReplyDelete