Wednesday, August 3, 2011

Amazing Youtubers

Youtube is een site die eigenlijk iedereen wel kent. Ik plaats daar zelf filmpjes, maar ik kijk ook een heleboel filmpjes van andere mensen. Eigenlijk gaat er geen dag voorbij zonder dat ik filmpjes op Youtube heb bekeken. 
In Amazing Youtubers bespreek ik elke keer een andere actieve Youtuber waarvan ik vind dat jullie dat account een keer zouden moeten bekijken.


Vandaag is het Dylan van Dylanhaegens en Dylanhaegens2
Voorheen had hij de youtubenaam DutchVlogs en via dat account ben ik ook zijn filmpjes gaan kijken. Dat was net voor de tijd dat hij DutchVlogs op ging heven. Ik vind zijn filmpjes erg leuk en moet er ook vaak heel erg om lachen, net zoals bij Milan. 18juli had hij een livechat sessie en ik was daarbij aanwezig (hij heeft zelfs mijn tweet in beeld laten komen hihi!) Maargoed, laten we naar een paar filmpjes van hem kijken :)







Ben jij geabonneerd op Dylan of ben je van plan dit te doen?

1 comment:

  1. haha die laatste had ik nog niet gezien. Volgens mij ben ik nog niet geabboneerd op zijn nieuwe kanaal. Moet ik nog even doen dan.

    ReplyDelete