Wednesday, July 20, 2011

Questiontime

Elke woensdag beantwoord ik vragen die ik van jullie krijg via de comments, hyves, msn of email. De vragen kunnen over van alles gaan en ik zal proberen zo goed mogelijk te antwoorden. 

Kyandii: Leuk hoe je je nagels heb gedaan! en nog GEFELICITEERD met je diploma! =D wat ga je hierna doen? verder studeren?
Dankjewel :) Ja ik ga hierna verder studeren. Na de zomervakantie begin ik aan mijn studie Styling Design!

Andrea: Jammer dat ze je niet hebben aangenomen, maar goed door trainen dan kom je er wel XD Thanks for the follow! Ja K-pop is awesum XD Ehmm ik luister vooral naar SNSD, SHINee, Super Junior, T-ara, BoA~ Jij dan? XD
Ik luister vooral naar SHINee, TVXQ, U-Kiss en Super Junior <3

Gabriella: Was kamp leuk ? :) PS. doe je al mee aan mijn winactie's?
Ja kamp was heel erg gezellig :D Ik kwam alleen wel doodmoe thuis, maar ben snel weer opgeknapt. Ik doe nu mee aan de winactie met die nagellakjes :) Yay

Heb jij nou ook een brandende vraag? Laat hem dan achter in de comments  en wie weet beantwoord ik hem volgende week!

2 comments:

  1. Leuk dat je dit doet!

    Haha inderdaad jammer dan dat Dordrecht zo ver weg is, hebben ze bij jullie geen nagelwinkeltje? :)

    Xxxx

    ReplyDelete
  2. Dank je wel! Wij volgen jou nu ook hoor ;)!

    ReplyDelete