Sunday, July 3, 2011

Einde TVyo seizoen

Vandaag was de laatste dag van het TVyo seizoen. Samen met de kijkers heb ik mijn seizoen besproken. Ik ben namelijk sinds november officieel bij TVyo gekomen. Ik vind het nog steeds ontzettend leuk om te doen en ik kijk uit naar het nieuwe seizoen! Er komen namelijk veel nieuwe dingen :) In september maken we dus een nieuwe frisse start. Ik ga natuurlijk mijn best doen om YObizz nog leuker te maken dan dit seizoen!

Als je nog niet bekend bent met TVyo, neem dan eens een kijkje op de website: www.tvyo.nl

Ik zeg YO! tot het volgende seizoen <3

3 comments:

  1. Dat ziet er echt heel vet uit!

    ReplyDelete
  2. de winnares van de winactie staat online!

    ReplyDelete
  3. haha gefeliciteeerd!
    ik had die comment naar iedereen gestuurd die mee deed hoor, want dan wisten ze wanneer ze moesten kijken. x

    ReplyDelete