Tuesday, June 14, 2011

Dansmood

Vandaag zou ik eigenlijk een back in time artikel posten, maar omdat Michiel belde dat ie langs komt en ik nog niet weet hoelaat doe ik ff een andere post. (anders moet ik nog foto inscannen en dan lukt het weer niet en blablabla) Vandaag had ik mijn eerste officiƫle les met mijn nieuwe crew en het was ontzettend leuk! De lerares vond dat ik het aardig goed bij kon houden aangezien ik het vandaag voor het eerst aanleerde zeg maar. We zijn aan het oefenen voor de grote SDM Dansshow van 2 juli die UITVERKOCHT IS!! Ik heb vandaag 1 van de laatste kaarten gekocht. Ik zit nu steeds te oefenen en een van de choreo's ken ik nu helemaal uit mijn hoofd, de andere weet ik niet zo goed meer, maar dat komt nog wel goed.

Hier de liedjes waarop wij zullen dansen:

Bij deze dansen we op het laatste gedeelte vanaf 3:54 (van deze ken ik de choreo helemaal)



Bij deze dansen we van het begin tot 0:43 (van deze ken ik de choreo voor een gedeelte)


Gaan jullie wel eens naar dansvoorstellingen of blijven jullie wel eens staan kijken bij demo's op events?

1 comment: