Thursday, June 16, 2011

Anorexia?

Eerst wil ik jullie ff bedanken voor al die felicitaties! Ik ben er erg blij mee :)

Afgelopen dinsdag ben ik naar de dokter geweest en heb mijn eetstoornis opgebiecht. De dokter denkt eerlijk gezegd eerder aan Anorexia ipv ED-NOS. Ze vond het erg dapper dat ik het aan durfde om het te vertellen. De dokter die ik had, had me al een hele tijd niet gezien, dus toen ze mij uit de wachtkamer haalde vond ze al dat ik erg mager ben geworden. Ze had gelijk door dat er iets mis was.

Volgende week moet ik terug komen en gaan we een plan maken. Ik ga namelijk professionele hulp krijgen om er vanaf te komen. Opzich heb ik nog wel optijd genoeg aan de bel getrokken, want als ik dat niet gedaan had zou ik misschien binnenkort met levensgevaar in het ziekenhuis liggen.. Jullie horen zo snel mogelijk meer!

6 comments:

  1. woow wat een erg verhaal! sterkte met alles meid.

    ReplyDelete
  2. woow ik vind het echt knap dat je dit hebt aangegeven bij je dokter!
    het gaat je wel lukken! sterkte <3
    Hou me idd op de hoogte!
    ik volg je nu ook dus ik hoor het wel

    ReplyDelete
  3. Ah wat naar voor je, stertke! Ik vind het erg dapper van je dat je naar de dokter toe bent gestapt, en laat me weten hoe het met je gaat!

    Xxx

    ReplyDelete
  4. Sterkte <3. Je weet dat ik er altijd voor je ben! En het komt helemaal goed, weet het zeker!

    xoxo.

    ReplyDelete
  5. Wat goed dat je dat hebt gedaan, ik heb gister een column geplaatst op mijn site over anorexia, maar dat verhaal is echt schokkend.

    ReplyDelete
  6. Wat heftig! Echt zo knap dat je het hebt verteld! veel succes!

    ReplyDelete