Friday, May 13, 2011

Questiontime

Elke woensdag beantwoord ik vragen die ik van jullie krijg via de comments, hyves, msn of email. De vragen kunnen over van alles gaan en ik zal proberen zo goed mogelijk te antwoorden.

Deze keer heb ik niet zoveel gekregen, maar ik wil ze toch even met jullie delen.

Amanda: Wanneer komt mijn gerequeste video online?
Dat weet ik nog niet aangezien ik nu zonder camera zit. Als ik slaag voor mijn examens gaan mijn ouders de helft van de videocamera die ik wil kopen betalen. Als ik mijn vriend zou vragen om te filmen, wordt het wel eerder opgenomen, maar duurt het langer voordat hij online komt. Je zult dus nog geduld moeten hebben, maar hij komt zeker nog!

Mike: Hoe lang heb je je eetstoornis al?
Dat vind ik een erg goeie vraag! Ik ben er nog niet zolang achter wat ik heb, maar ik heb de stoornis nu waarschijnlijk al zo'n 3kwart jaar. Ik dacht eerst namelijk dat ik gewoon een beperkte eetlust had gekregen, maar ik begon op een gegeven moment anders naar mijn spiegelbeeld te kijken en dat soort dingen. Onbewust ben ik dus al een tijd lang bezig met afvallen zonder dat ik door had waar ik mee bezig was.

Antina: Hoe lang heb je een vriend?
Nog niet zo lang hoor, aankomende maandag hebben we 3 weken.

Laat je vraag/vragen achter en wie weet beantwoord ik volgende week jou vraag!

No comments:

Post a Comment