Saturday, May 14, 2011

Back in Time: zomervakantie'09

Vanaf nu een nieuwe categorie die ik al had op mijn Noorse blog. maar een tijdje al niet gedaan had. In deze categorie plaats ik herinneringen aan vroeger en dat zijn voornamelijk foto's. Vandaag een paar foto's van mijn vakantie in Braamt, zomer 2009.

Braamt is een ienieminieklein dorpje in Gelderland. Het heeft maarliefst 9 straten. Wauw, ahum... Er viel niks te beleven daar. Mijn campingvriendin Mariska en ik noemden het dan ook wel 'het gat'. Op een gegeven moment waren we dus vooral te vinden in het bushokje. We moesten toch wat hè?



Mariska heb ik tijdens de Karaokemiddag leren kennen. Natuurlijk moest ik ook ff zingen, maar dan niet op een karaokenummer, nee een nummer van eigen cd. Ik zong Tannpinern van Malin Reitan. Mijn ouders moesten daar natuurlijk weer foto's van maken.



We waren in 2008 ook naar het kasteel in 's-Heerenberg geweest, maar we gingen er nog een keer naar toe! Deze keer gingen we er niet in. Er zullen dus nog wel een keer wat foto's van vakantie'08 voorbij komen waar ik o.a een zwaard vast houd.


Deze laatste twee foto's zijn gemaakt in Duitsland. Ik heb alleen geen idee waar. Die twee stenen waar ik tussen sta waren echt enorm! Ze pasten niet eens helemaal op de foto... Echt zo grappig om daar dan als klein meisje van 15 tussen te staan!



Ondanks dat er in Braamt zelf niks te doen was, heb ik daar toch leuke herinneringen aan. Met Mariska heb ik nog steeds contact en dat is erg leuk. Helaas hebben we elkaar nog niet weer in het echt gezien, maar wie weet komt dat nog!

4 comments:

  1. Leuke foto's zeg! Maar als je op die laatste 2 foto's 15 was. Hoeveel jaar ben je dan nu?

    ReplyDelete
  2. Leuk artikel! En mooie foto's. Ik heb tijdje niet veel geblogt omdat ik het druk had met me nieuwe blog. Ik heb een eigen domein gekocht! www.glossyscene.nl !!, op miss-asmae.blogspot.com blog ik nu niet meer. Fijne avond! Liefs Asmae

    ReplyDelete
  3. dankjee meid, en graaggedaan! Ik vind jou blog ook helemaal super.

    ReplyDelete
  4. haha ondanks dat braam "het gat" is lijkt het op de foto's & tekst wel dat je het reuze naar je zin hebt gehad! :)

    xx

    ReplyDelete