Thursday, April 21, 2011

Review; Lush Lipscrub

Vandaag een review van de Bubblegum lipscrub van Lush. Tis al een tijd je geleden dat ik die heb gekocht, en heb hem al een paar keer gebruikt, maar toch vond ik het leuk om ff te reviewen voor jullie <3

Dit is de buitenkant van het potje waar het om gaat :)
Er zit 25 gram in en kost €8,95

Dit is de binnenkant. Hartstikke roze<3. Het ruikt ook daadwerkelijk naar Bubblegum. Let's go to the point!

Zo zagen me lippen er van te voren uit, ze waren nogal droog en stroef. Helaas komt dat niet goed over op de foto, maar dat maakt niet uit.

Ok. Hier heb ik de scrub op. Het proeft niet naar kauwgom en heeft een heel raar smaakje. Ze zeiden bij Lush dat je het opzich door zou kunnen slikken als je klaar bent met scrubben. Ik deed dat de eerste keer maar dat was zo vies! Het smaakt dus niet naar kauwgom helaas xD Nu haal ik het gewoon met een washandje van mijn lippen. 

Omdat je lippen na zo'n beurt gevoelig zijn, is het verstandig om een lippenbalsem op te doen zodat je lippen goed verzorgd worden. Dat heb ik dus ook gedaan :)

Hier heb ik de scrub er net af gehaald en het resultaat is GE-WEL-DIG! Ze zijn helemaal zacht en hebben weer een mooie volle kleur :)

Mijn oordeel over de scrub:
Ik ben erg enthousiast over dit product. Je kunt er maanden mee doen en daarom viel de prijs opzich nog wel mee. Eerst vond ik het namelijk wat te duur, maar ik ben blij dat ik dit product toch gekocht heb.

Cijfer: Het krijgt van mij een 9. Ik geef een product eigenlijk nooit een 10 denk ik. Er mankeert altijd wel wat aan, is het niet de prijs dan misschien wel de geur of zo. Dus vandaar de 9 :)

1 comment:

  1. Vanaf nu heet mijn blog; ikhouvanjeschatje.blogspot.com/
    xxxxx

    ReplyDelete